
1: Tutanhamon 145 bugyija.
Illusztráció: Depositphoto
Egészen elképesztő, de Tutanhamon sírjában találtak 145 darab (az is fura, hogy miért pont 145) női fehérneműt. Sokan úgy vélik, hogy a híres uralkodónak ennyi ágyasa volt, mert más ésszerű magyarázat nincs erre. De miért temették mellé az ágyasok bugyiját? Talán úgy vélték, hogy örök élet, örök gyönyör?
2: Izzadság ellen a franciák bugyivédőt használtak
Elég kényes téma, de beszélni kell róla. A gyógynövényes izzadásgátlókat már az ókori Egyiptomban is használták, sőt arra is rájöttek, hogy a hónaljszőrzet eltávolításával csökkenthető a testszag.
A XVII. században a franciák ezt hajlatvédővel, illetve erős parfümökkel próbálták megoldani. Ezek a "hajlatvédők" arra voltak hivatottak, hogy felszívják a nemkívánt nedvességet, főleg azokon a helyeken ahol viszonylag sok volt a szőr. Hónaljban, és az intim testrészeken.
Szerencsére ma már nem kell oda behajtogatni valamilyen szivacsszerű anyagot, vannak modernebb, higiénikusabb megoldások, intim izzadásgátló szerek.
3: Különös melltartó
Különös, de elég fura melltartót talált fel egy brit nő: beépített a melltartóba egy szívverésfigyelőt, amelyik azonnal jelzett, ha a nő szívverése rendellenesen gyorsult. A szerkezet működésének lényege: ha a szívritmus rendellenessé válik, akkor a melltartóba épített GPS azonnal leadja a jeleket, hogy hol is tartózkodik éppen a viselője. Ez abban az esetben lehet hasznos, ha egy szatír megragadja a tulajdonost, és magával vonszolja valahová. A szívverés felgyorsul, a GPS akcióba lép, és máris úton a felmentő sereg.
Nem terjedt el a találmány, talán azért, mert egy nő szíve nem csak akkor ver hevesebben, ha éppen veszélyben van, hanem akkor is amikor szexuálisan izgatott állapotban van :D
4: Amikor a fehérnemű szimbólum
A fehérneműt gyakran használják szimbólumként. Az 1960-as években a "melltartó-írók" írásaikkal tiltakoztak amiatt ahogyan a társadalom diszkriminálta a nőket. A második világháborúban pedig a német katonáknak fenntartott francia nőknek (értsd a német katonák francia ágyasaik) nemcsak a fejüket borotválták le, hanem az utcákon is kénytelenek voltak alsóneműikben járni: innen lehetett felismerni őket.
Illusztráció: Depositphoto
5: Katonásan
Egy időben divat volt a pasik körében, hogy nem hordanak alsógatyát. Ezt angolul going commando-nak hívják, a kommandósok tettek ilyet a háborúkban, azért, mert néha hetekig nem tudtak volna nadrágot cserélni: érdemesebb volt tehát „meztelen seggel” menni ide-oda, és ha kellett gyorsan elvégezni a dolgodat, ráadásul nem lett semmilyen fertőzésük sem a hetekig hordott alsónadrág miatt.
Kép: Printerest
Kép: Printerest
Viszont azt nem értjük, hogy miért divat manapság is alsónadrág nélkül hordani a farmernadrágot.
Kép: Printerest
És végül itt vannak az uralkodók:
A globális fehérnemű piac főbb márkái a Calvin Klein, a La Senza, a DKNY, a Princesse Tam Tam,
az Enamor, az Embry Form, a Jockey, a Victoria's Secret, a Maniform, a Wacoal Holdings, a Gujin, a
La Perla, az Armani, a Wolford, a Hanes Loom, Etam, Chantelle, Triumph, AB fehérnemű, és Lovable.
Na, meg persze a magyar uralkodó jelölt ILLUSION.